Sunday, April 26, 2009

Lariska nekeptanata!


Pentru ca de foooarte multa vreme nu am mai intrat pe blogurile prietenilor si cunoscutilor pe care le citesc deobicei, acum dupa ce am scris si eu un post, am mai cotrobait pe ale lor sa vad ce mai nou...

Descriu pe scurt starea mea:
"Satul arde, da' baba se keaptana"

adica:

"Tara trece printr-o perioada dificila iar eu scriu despre cosmetice"...pe cind toate blogurile forfotesc de posturi despre recentele evenimente.

Ni-i rushine...da'-i tirziu. Totusi daca as incerca sa ma justific cu ceva ar insemna ca ma keptan si mai tare as aca mai bine tac. Imi place sa tac cind...cind simt ca tre s-o fac si e cea mai buna varianta.

1 comment:

Alina Cazachevici said...

:))))

Lari, sper că faptul că scrii mai rar nu e legat de criza economică?

Vreau posturi noi mai des! Dacă ai să ignorezi dorinţele mele, am să organizez o manifestaţie în faţa casei tale! :P

Cu respect,
Cititorul permanent