Monday, November 24, 2008

La MallDova...


Pot sa zic ca Malldova a crescut in ochii mei la cel mai direct mod. Stind nu departe, urmaream cum evolueaza lucrurile: cum decurg constructiile, de ce nationalitate sunt muncitorii, cum s-a dezvoltat infrastructura din apropiere, ghiceam daca finisajele din exterior sunt pelicule protectoare ori rezultatul final...si ne tot intrebam cu parintii oare cind va fi deschiderea...si iata ca s-a intimplat. Cel mai interesant lucru e ca vad mall-ul de la balconul casei pentru ca e foarte aproape, dar pe cit e de aproape pe atit e de departe. Daca nu am chef de mers pe jos fiind o inraita purtatoare de tocuri inalte, trebuie sa schimb 2 unitati de transport. Ne-am hotarit totusi eu si prietena mea, Alina, sa mergem duminica la mall ca, de...rusine...multa agitatie in oras cu intrebarea "da' tu ai fost la mall?" si cum sa raspund eu "nu, nu am fost", sigur auzeam "tu shi? cum asha? dap ii kiar linga tine" asa ca aveam toate motivele si obligatiunile sa merg.
Dimensiunile sale m-au impresionat...e foarte mare, m-a bucurat si prezenta magazinelor pe care pina acum le puteam vizita doar in Bucuresti, am simtit si un fel de deja-vu plimbindu-ma prin locuri pe care cu citeva saptamini in urma le vizitam in Bucuresti...ma trezeau din deja-vu-ul meu vocile vorbitoare in rusa care impertinente si ridicate se iritau ca unii din vinzatori nu cunosc rusa...ce pacat...total nepregatiti vinzatorii astia...cum se poate una ca asta...pai ei vin in Chisinau...in Malldova...

Meli Melo, Debenhams, Leonardo, multe altele si chiar Irina Schrotter ma fac sa ma gindesc ca oamenii din Moldova isi vor schimba viziunea si ideea referitoare la shopping, se vor gindi deja de 2 ori inainte sa dea bani pe haine de proasta calitate de prin centrele comerciale de alta data, dar cu preturi egale cu cele de calitate si vor prefera sa se imbrace din magazine de brand. Ma intrista singurul fapt ca in Moldova (Republica Moldova) mai putini oameni isi pot permite sa se bucure de haine bune tinind cont de discrepantele dintre salariile din Bucuresti si cele din Chisinau, dar asta e deja alta tema...

No comments: