Wednesday, November 26, 2008

Prietenul bun la nevoie se cunoaste...

Sezonul rece care vad ca deja bate la usa tot mai tare tinind cont ca afara ninge foarte frumos ne face sa simtim nevoia de a ne refugia intr-un pulover cald ca sa putem savura frumusetea fulgilor nu doar din casa ci si de afara. Anul acesta ne aduce o diversitate cit se poate de colorata de tot felul de modele de pulovere si daca vorba din batrini zice "vorba multa saracia omului" mai bine sa trecem la fapte, adica, in cazul nostru la poze:

Foarte populare sunt pulovere ce par a fi tricotate de mina, desi cine stie...poate asa si este. Totusi eu deja m-am apucat sa tricotez inspirindu-ma din modelele foarte multe si foarte frumoase.Un alt tip de hainute tricotate propuse de multe brand-uri sunt cele cu volane de diferite marimi, culori si in diferite straturi. Mie una aceste modele imi plac foarte mult pentru ca imbina eleganta cu romantismul mai ales "la pachet" cu vreo camasa:
Foarte populare sezonul acesta sunt cardiganele de toate marimile si lungimile. Acestea sunt in topul preferintelor mele pentru ca se pot asorta cu diferite topuri si la diferite tinute:

Pulovere ce au imprumutat sau chiar seamana cu o capa sunt si ele la mare cautare mai ales ca au si plusul de a fi si originale si calduroase iar la primavara le imbracam in loc de trench-uri:Iar pulovere ce amintesc de niste fishii agatate arata foarte stylish asortate cu accesoriile de rigoare:
Si nu cumva sa indrazniti sa credeti ca spectrul de pulovere se limiteaza doar aici. Cred ca am descris cam jumatate din tendintele pentru acest sezon. Sirul meu mai poate fi completat cu shrug-urile (au doar partea din spate si miinicele), puloverele-tunica, elemente de dantela aplicate pe ele, puloverele "polare" care ne amintesc de ornamentele finlandeze, vestele tricotate...deci de ales avem de unde asa ca frigul n-are nici o shansa....

No comments: