Thursday, September 18, 2008

Scent of a woman...

Intotdeauna am avut obsesia ca lucrurile pe care le folosesc mai rar sau mai des sa-mi faca placerea sa le folosesc, sa fie placute vederii si de ce nu - atingerii, de aceea aleg pieptenele de exemplu sa aiba culoarea si forma care imi place la fel si portfardul, carnetelul, agenda, mobilul, cana din care-mi beau ceaiul, husa pentru ochelarii de vedere...pina si saponiere e perfecta daca pe linga sarcina ei principala mai are si pe cea de a-mi flata simtul estetic. Zilele trecute pe paginile unui blog am gasit ceva foarte frumos, ceva ce se bucura la fel de o mare atentie din partea mea - sticlutele de parfum. Partea proasta e ca rar se intimpla ca daca iti place recipientul sa ti se potriveasca si parfumul. Totusi, sa revenim la modelele sticlutelor si sa le tratam nu ca pe niste vase in are se pastreaza elexiruri pretioase ci ca pe niste bijuterii pretioase din budoir-ul unei femei. Parfumul pe care il am acum (Babydoll de la YSL) m-a atras de la inceput datorita sticlutei sale in forma de titirez pentru ca, de, internetul inca nu a avansat intr-atit incit sa poti simti si mireasma parfumurilor afisate pe siteuri. Mai am si niste sticlute aduse de tata din Egypt in care "se depoziteaza" uleiuri cu arome de parfumuri franceze autentice cica, nush pe ci de autentie sunt dar de mirosit miroase bine si arata la fel(astea din poza alaturata sunt frt asemenatoare). Nu stiu ce miros au parfumurile din sticlutele astea deosebite gasite pe blog-ul cu pricina, dar sigur mi-ar placea sa mi se intilneasca privirea si cu ele cind acestea imi stau pe masuta. Intrigata fiind de cele gasite am mai scotocit net-ul si am mai gasit citeva la fel de frumoase. Poftiti de priviti colectia:

Acestea se vind goale si pot fi achizitionate la un pret cuprins intre 14 si 22 de lire sterline: Acesta e noul parfum al cintaretei Gwen Stefani - Harajuku Lovers

Citeva sticlute de lux:

Si altele:


No comments: