Friday, December 26, 2008

De azi inainte, cind am sa aud de la batrinele fraze de genu' "какaя молодежь пошла" sau "da' pe timpurile noastre nu era asha sheva" etc etc n-o sa ma mai simt atit de vinovata si n-o sa mai caut sa trag fusta mai in jos sau decolteul mai sus pentru ca am descoperit ce fel de imagini de publicitate erau in trecut, prin anii '50. Si chiar daca la noi era (si este) un alt tip de regim decit in tarile capitaliste de unde provin ads-urile in cauza, oricum...tema era dezvoltata, iar faptul ca nu era cunoscuta si pe la noi nu are nici o scuza. Se pare ca vecinii capitalisti erau destul de inventivi si indrazneti incit sa foloseasca astfel de idei pentru a promova produse precum (in cazul dat) crema de pantofi.

Cer scuze ca nu le-am cenzurat, dar am vrut sa expun imaginile in forma in care au fost expusa de autori.

1 comment:

Alina Cazachevici said...

Lari, mă tem să-mi închipui ce publicitate era elaborată pentru centure din piele :D