Monday, December 8, 2008

Atentie! Moda moldoveneasca pe timp de criza!

Zilele trecute, "rasfoind" posturile tv, am dat de un reportaj despre lansarea unei reviste de moda la noi in Moldova, din cite am reusit eu sa retin pare-mi-se ca se numeste "Fashion - VIP". Nu am vazut revista live dar nici la tv nu am apucat sa vad prea multe decit coperta pe care era Anastasia Lazariuc. Buna miscare din partea lor ma gindeam eu, Anastasia chiar poate fi considerata o femeie care se imbraca bine si arata foarte bine la virsta pe care o are, dar nush de ce am o presimtire ca tot content-ul de moda se limiteaza numai la coperta vrind astfel sa se impuna ca o revista care promite ceva. Sunt sigura ca multi o vor cumpara-o pentru coperta de dragul Anastasie dar in rest......nush cu ce o sa ne bucure.....pentru ca ori eu vad prost ori nu cunosc prea bine dar nush ce sa raspund la urmatoarele intrebari:
1. ce case de moda avem noi in Moldova?

Radu & Rada ori colectiile Valentinei Vidrascu? Sau poate cele de prin subsoluri care lipesc la greu tot felul de marci pe care cer bani destul de mari prin centrele comerciale ale capitalei? Despre Radu & Radu pot sa le zic ca da, intelegem ca sunt mari admiratori ai designerilor gen Elie Saab, Zuhair Murad sau Abed Mahfouz ale caror tinute le remixeaza foarte frumos cu stofe de pe la Gemenii, dar nici chiar asa...scuzati-ma va rog....fiti si voi mai inventivi daca tot trimiteti fetele noastre la concursuri internationale de frumusete cu valiza plina de tinute proprii.

2. ce fashion icon-uri avem noi? ori macar de la cine putem noi sa luam exemplu in materie de stil?

de la toate fufele plimbate prin localuri glamorous imbracate in nishte haine turceshti cu preturi franceze ori in haine frantuzeshti dar asortate "po moldavski"?


Si mai e o intrebare? Ce cauta Indiana in calitate de nush ce redactor sef (ori ceva de genul ca nu mai tin minte) la o revista de moda? Ce stie ea despre moda cind la prezentarea revistei a aparut cu o rochie neagra al carei decolteu ne demonstra pe cit se poate de clar ca sinii ei nici n-au incercat macar sa sfideze legea gravitatiei, adica, mai exact, insasi Indiana nu si-a facut taaaaare demult testul creionului si nici n-a facut vreo tentativa sa "musamalizeze" macar asta. Sau poate ea a facut revista asta si a aparut la lansare in calitate de "before" iar dupa citeva numere sa apara drept "after" si sa arate lumii ce treaba buna a facut copiind cu siguranta articole din strainatate si cishtigind suficienti bani de la magazinele care ii platesc ca sa bage in revista cite o haina si sa scrie dedesupt locul de unde poate fi cumparata.

Poate eu cu ceva am intirziat si poate o fi aparut peste noapte ceva noutati de care n-am auzit. Sper cu tot dinadinsul sa fie asa si sa ma insel eu pe cit se poate de amarnic. Dezamageste-ma te rog, Indiano!

No comments: