Wednesday, August 20, 2008

Botikuri incordate, botikuri suparate

Imi explica si mie cineva de unde moda asta cu buzele incordate in poze? Poate zimbetul drept efect al classicului "cheese" a devenit cam banal, ori am mai auzit o chestie ca modelele pe podium nu tre' sa zimbeasca pentru a nu atrage atentia asupra lor ci asupra hainelor, si fetele de pe odnoklassniki-uri, hi5-uri etc etc asupra la ce vor sa atraga atentia?

Normal ca n-am sa postez poze cu fete din Moldova ca cine stie la ce se poate ajunge, dar sa stiti ca daca as fi s-o fac nici n-as sti pe care sa le aleg din atitea sute...

De ce sa ascund ca mi-am facut si eu vreo 2 poze ca, de, sa fiu in pas cu lumea.
daca toti au eu de ce sa nu am?

Si totusi...care e secretul?

3 comments:

Alina Cazachevici said...

Lari, fata din poză nu zambeşte fiind că e o fată serioasă, nu are timp de zambit... Dupa poză se vede ca se grăbeşte la un business date, şi a avut doar 2 secunde să facă o poză, şi acea pentru permis de intrare într-un business-centru ;))

Dar dacă serios, consider că moda la mimica serioasă e provocată de popularitatea fotografilor profesionale. Pur şi simplu fiind făcute de amatori, aceste poze au cu totul alt efect...

Larisa Donciu said...

Da Alina, dupa imbracaminte se vede ca nu poate sa mearga altudeva decit la un business date, de culoarea rujului de buze ce sa mai vorbim...numai de booseeness si e bun

valy said...

Secretul e mimica lor. Vor sa seduca dar in realitate nu fac nimic decat sa para bizare, misterioase. Stii la genul de asa fetite imi vin mai multe idei : poate sunt prea nedumerite, poate se gandesc de unde sa i mai cada vre un oligarh. Cine shtie? Dar de fapt nu cred ca impresioneaza ci chiar sa spun par haioase cu aere de vedete. Ha, ha