Wednesday, August 20, 2008

Sezon nunţial...

Dupa cum a scris si Alina pe 6 septmebrie gashka noastra din liceu merge la nunta la una din noi. In incercarea de a ajuta prietena noastra cu ceva din pregatirile nuntii i-am zis de o torta frt frumoasa a unei firme x si fiindca nu am telefonul de contact am intrat si eu pe site-ul www.nunta.md sa-l caut. Pe linga sectiunea de torte am mai dat click pe altele si iata ce mi-a bucurat privirea (textele din ghilimele sunt copiate dupa metoda copy paste):

  • "Daca Va doriti o nunta / sarbatoare deosebita / cu muzicieni, prezentator si dansatori profesionisti, contactatine.
    La dorinta in grup si individual."
Da' cum îi mai ieftin în grup sau individual?
  • "Nu ratati sansa sunati si cistigati muzica de calitate pe care v-o doriti solocotari sunt foarte multe suna chear acum miine o sa fie tirziu."
Normal ca daca ai diseara nunta suna acum ca miine la zeama nu cred ca vei mai avea nevoie de muzicanti. Dar cuvintul "solocotari" asa si nu l-am inteles...totusi cred ca e vorba de concurenta
  • "Experienta si dorinta de a crea evenimente unice reprezinta avantaje valoroase care ne definesc si ne individualizeaza.Aveti incredere in noi si frumoasa poveste va fi transpusa in realitate sub o bagheta majica.Componenta-voci femenina,masculina,clape vioara sau alte instrumente la dorinta."
Cuvintul "majica" imi aduce aminte de un prof de matematica din liceu dl Eftodi care zicea "aljebră" şi "jeometrie" şi de o personalitate sus pusă a ţării care aprecia "muzîca" lui "Eujen Doga". Poate e atît de majică bagheta incît a mai îndreptat din încovoiatul "g" si l-a facut "j". Hmmm...da' ideea cu orice instrument la dorinţă e chiar interesantă. Şi eu daca vreau la nunta mea un bucium e ok ori in astfel de caz invit numai pe mama şi tata?
  • "O petrecere vesela depinde de lautari profisionisti si competenti. Aviem detoate pentru toti,Moderatori, chiar si dansatori si Cvartet de coarde.BASARABIA-Sud va ofera o muzica de calitate, cu cele mai avantajoase preturi ,in componenta formatiei,Clape ,Vioara ,solist ,Solista,Trompeta,si la dorinta Dumneavoastra vi se propune inca,Acordeon ,Sacsofon,Tambal,cobza,Nai. Vi se propune inca Ansamblul de dansuri tiganesti "SIATRITA"."
Pofti intraţi şi cumpăraţi "Aviem detoate", avem paştet şi păstări, soc şi campot, clape vioara, solist şi trompetă..."Aviem detoate" inca,Acordeooo-o-o-o-n, Sacsofoo-o-o-n...
  • "Dansatoare tinara,originala si simpatica de dansuri orientale.Program variat,dans cu luminari,dans pentru mire si mireasa.Experienta.Preturi accesibile.Este disponibil video."
Tăt ii clar...
  • "Muzică pentru nunţ,cumătri şi multe ceremonii cu un preţ accesibil;Cu formaţia::A M A T O R::"
Aha, clar, muzică specială pentru "cumătri" ca poate pun mai mulţi bani pe masă şi se aleg si muzicanţii cu un comision generos. Ori poate ceva probleme cu litera "i"...

  • " Muzica de petrecere Sunati si nu veti gresi."
...dacă aveţi vederea bună şi formaţi corect numarul de telefon.
  • " DANSATORI LA NUNTI SI CUMATRII In programul nostru se include:
    -intimpinarea oaspetilor
    -Realizarea obiceiurilor moldov
    -Chef si veselie alaturi de invitati
    -Program show variat
    -Preturi accesibile
    -Avem poze si video cu noi la nunti"
Am şi eu o întrebare, vă rog, da' "preţuri accesibile" asta şi dans îi? vreun streaptease pe muzică lăutarească?

Şi ca să nu va plictisesc prea mult că anunţuri din astea îs multe vă ofer ultimul din compartimentul "localuri"

  • "Bucatarii diferite, doua zaluri a cite 100 si 150 de persoane, deservim banchete si organizam fursheturi."
Cred ca au vrut să fie pe înţelesul majorităţii...ca ei oferă aş 2 "zaluri"

3 comments:

Natan said...

Larisa... dar tu văd că mult ai adunat în tine... ;) Chiar aștept să văd cât vei rezista în așa ritm.
Apropo, informațiile sunt destul de interesante... deși specifice.

Larisa Donciu said...

eee, n-astepta te rog ca sigur o sa dezamagesc, acum sunt la inceput si am mai multe idei, cine stie ce va fi cu timpul. In ce sens specifice? De fapt cred ca imi dau seama (rosesc), nu prea scriu po filosofski, stiu, nu ca n-as putea dar concurenta e prea mare...

Natan said...

Nu, eu mă refeream la sferele de interes...