Wednesday, August 20, 2008




De citiva ani am dezvoltat o pasiune pentru tot ce inseamna retro...
La inceput au fost masinile...
Apoi pozele cu doamnele super mega elegante...
...apoi, ceea ce era de asteptat am inceput sa-mi doresc sa am haine in stilul lor...
Si parca am prezis moda...imi doream demult sacou cu 3/4, cu nasturi gigantici si guleras rotund, manusi lungi pina la cot si ciorapi plasa.........si iata ca parca trend setterii mondiali mi-au aflat pasiunea si mi-au satisfacut moftul...eu mi-am batut capul sa scurtez din lungimea miinicilor si a insusi lungimii paltonului meu roz din primul an de facultate pentru ca mi se parea demodat si pentru ca imi doream haina gen Jackie Kennedy si cind colo m-am trezit cu magazine invadate cu haine de acest fel.
Trecusem la alta etapa...imi doream sa rog un prieten din Bucuresti care lucra la o firma ce imprima tot felul de desene pe tricouri sa-mi faca unul cu Audrey Hepburn sau Merlyn Monroe...si in timp ce ma tot chinuiam sa gasesc un tricou de bumbac potrivit...iata ca au aparut prin magazine deja astfel de maiouri...eu mi-am luat deja 2.
Concluzie: moda vine moda dar daca ar fi dupa mine as pune pe mine mereu manusi lungi, fuste creion, tocuri inalte si sacouri 3/4

Apropo, ca sa va conving ca sunt o "retromana" impatimita va zic ca iubesc la nebunia si muzica acelor ani cind doamnele cu bucle suflau cu o doza de senzualitate din tigaretele infipte in mustuc. Iar muzica formatie Pink Martini ma transpune parca in acea perioada...
Va recomand sa ascultati una din cele mai indragite piese de aceasta formatie: "Amado Mio" (imi place la nebunie si clipul)

http://www.youtube.com/watch?v=yHZ2qWTDsw4

1 comment:

valy said...

La sigur trebuie sa te faci Modelier pentru ca shtii ce e aia MODA, atunci nu ti va trebui sa ti bati capul ci dai ordin si las sa si bata capul personalul tau adica croitoresele tale pe care le vei avea si deja modelele. Succes