Wednesday, August 20, 2008

Pink Martini

Continui ideea cu Pink Martini pentru ca mi-am dat seama ca nu va pot priva de posibilitatea de a mai asculta alte piese ale acestei formatii si m-am gindit ca in lumea asta mereu ocupata si grabita poate vi-i lene sa mai cautati alte piese decit "Amado mio" asa ca eu va ofer citeva in plus (acum mi-am dat seama cum e cu hiperlink-ul):

TOP 5:
1. Amado mio
2. La Soledad
3. Una notte a Napoli
4. Tempo Perdido (Lagrimas)
5. Je ne veux pas travailler

Astept pareri...

1 comment:

valy said...

Lariska! E o nota prea pesimista cu Pink Martini astea, sunt suparati singuri nu vor sa lucreze. E prea trist. Ia scrie data viitoare ceva cu cantecele populare nu conteaza as zice chiar din toata tara cu titlul "Bordeias bordei bordei" in stilul tarii care doresti. Pup